Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Antibiotico naturale ...Μερος 1

Antibiotico naturale

Πριν καιρό …κάπου εκεί στο Πάσχα …είχε πέσει από τους αδελφούς Αστραχάν ….μια ιδεα …

Μια κοινή Αστραχανο νταλτονεικη βόλτα στην Ευρώπη !! Και συγκεκριμένα στις Άλπεις . Αρχίσαμε να οργανώνουμε αυτή την υπέροχη βόλτα. Ο κόσμος …αρκετός  12 συμμετοχές με όλα οσα συνεπάγεται κατι τέτοιο.

Η προετοιμασία

Πρώτα από όλα έπρεπε να βγει μια διαδρομή ….κατι σαν πρόγραμμα που να περιλαμβάνει όλα τα σημεία ενδιαφέροντος… αλλά και να εχει μια ρεαλιστική βάση. 12 μηχανές είναι ένα μεγάλο γκρουπ ειδικά για τα βουνά και τους στενούς δρόμους των Άλπεων. Έβγαλα την διαδρομή ….συμπυκνωμένη  μιας και οι μέρες λίγες ….αλλά η όρεξη όλων τεράστια !! Αμέσως μετά ξεκινήσαμε για τα ξενοδοχεία και το κόστος. Με τον αδελφό William ( τον ευχαριστούμε τα μάλλα ) αρχίσαμε τις επαφές με τους ξενοδόχους. 7 διαφορετικά ξενοδοχεία για 10 διανυκτερεύσεις. Όλα μέχρι την τελευταία στιγμή ήταν ρευστά μιας και η κρίση τελικά ….έκανε τους συμμετέχοντες από 12 ….9 .

Οι συμμετέχοντες

6.    Πίνδαρος – Moto Guzzi Breva 1100
7.    Λευτέρης – Joe Dalton - Suzuki Vstrom
8.    Αλέκος Gino – Ξάδελφος Dalton – Μoto Guzzi Stelvio 1200 NTX
9.    H αφεντιά μου Averel Dalton !!!

Oι απόντες

1.    Γιώργος Astraxan
2.    Αποστόλης Astraxan
3.    Σπύρος Ξαδελφος Dalton .

Παρασκευή 24 Ιούνιου

Φορτώνουμε πρωί πρωί παρόλη την ζέστη και βουρ για Πάτρα να μπούμε στο παπόρο για Ανκόνα .Κανείς δεν έχει πιστέψει πως φεύγουμε μιας και η πίεση από τις δουλειές μας δεν έχει επιτρέψει κάτι τέτοιο. Στάση για καφεδάκι στον Αλέκο και βουρ για Πάτρα με απίστευτη ζέστη στον πιο άθλιο δρόμο της Ευρώπης . Μαζί μας ο κολλητός μας ο Φάνης που «ψήνεται» τρελά να ακολουθήσει και μιας και είχαμε έξτρα εισιτήρια ήταν πολύ απλό να έρθει. Προσπαθήσαμε ….να τον «τραβήξουμε» μαζί. Τσεκάραμε εισιτήρια και ορμήσαμε στο παπορο….
Χάρτες …μπυριτσες και γέλιο ….μας πήγαν μέχρι την επόμενη μέρα που θα βγαίναμε στην Ανκόνα. Δυστυχώς ένα σοβαρό οικογενειακο πρόβλημα υγείας ανάγκασε τον Πίνδαρο να κατέβει στην Ηγουμενίτσα ….φέρνοντας θλίψη σε όλους μας . Ειμασταν 8 πια.

Σάββατο 25 Ιουνίου.

Με 3 ώρες καθυστέρηση εκεί κατά τις 6 βγήκαμε Ακνόνα.
Austostrada A14 προς Μπολώνια και το χέρι …σταθερό στα 130 χλμ μιας και η απόσταση που έπρεπε να διανύσουμε ήταν 440 χλμ μέχρι το πρώτο χοτελι.
Έπρεπε να φτάσουμε και μια λογική ώρα ώστε να προλάβουμε τίποτα ανοιχτό για μαντζαρε ….
2 στάσεις για βενζίνη ……και 10 το βραδυ …φτάσαμε στον πρώτο σταθμό μας ..το Cavalese ..στους πρόποδες των Δολομιτών . Συννενοησεις με την υπέροχη κυρία στο χοτελι που μας περίμενε και αφου ξεφορτώσαμε κατεβήκαμε στο Cavalese προς αναζήτηση ανοικτής τρατορίας . Μετα από κανα 20 λεπτο αναζήτησης και ερωτήσεων στους ντόπιους , βρήκαμε μια πολύ όμορφη τρατορία και απολαυσαμε πιτσουλες .
Μετά …μια βόλτα για χώνεψη …και κατσαμε στην απίστευτη τζελατερία του Φρανκο !!!

Όποιος περάσει από Cavalese …θα πρέπει να περάσει από τον απίστευτο αυτόν τύπο. Παγωτάκια ….και μετά ο Φρανκο ήρθε και κάθισε μαζί μας …φέρνοντας μας το ….γνωστό του antibiotico naturale ( ντόπια γκραπα ..βρασμένη με μπαχάρια και πιπέρια ) …..

Απίστευτη μυρωδιά …και απίστευτη γεύση …μας κέρασε ….ούτε καν και γω θυμάμαι ..πόσα αντιβιοτικά !!

Άπειρο γέλιο …και υπέροχη βραδιά !!

Κυριακή 26 Ιουνίου

Καφεδάκι στον κήπο και θέα των Δολομιτών . Φορτώνουμε και το ταξίδι αρχίζει ……..

Mπαινουμε στον SS48 & μετα στον 50 . Προς το πρώτο πασσο ….(passo di Rolle) ..

Συνεχίζουμε προς Κορτινα ….μιας και ο σκοπός της ημέρας είναι να κάνουμε οσα περισσότερα πασσα μπορούμε …ανεβαίνουμε …προς Falcade και οδηγούμε προς Canazei !!  Οι επαρχιακοί διαδέχονται ο ένας τον άλλο ….SP346…SP242 προς Corvara di Badia !!

Απόλυτη οδηγικη απόλαυση στο μεγαλύτερο Λουνα παρκ του κόσμου ….κοιτάζω φάτσες ..από την παρέα ….όλοι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά !!!

Χαμογελαω …..γουστάρω ….οδηγάω !!!

Passo Valparola ….FedaiaSella …όλα πάνω από 2000 μετρα …ολιγον από Pordoi …..Falzarego !!

Επέστρεψα …στα πιο αγαπημένα μέρη !!! Μικρά ..και μεγάλα πασσακια διαδέχονται το ένα το άλλο …σε ένα απίστευτο τρενάκι 8 μηχανών ..αλλά και εκατοντάδων άλλων που είχαν την ίδια διαδρομή !

Στάση στο Falzarego ….και αποφασίζουμε να πάρουμε το τελεφερίκ για την κορυφή …Δεν είχα ανέβει ποτέ παρόλο που ηταν η 3η μου επίσκεψη εκεί .

Rifugio di LAGAZUOI στα 2752 μέτρα ….ξαφνικά θυμήθηκα τα λόγια του κολλητού ΧΜΕΝ ….και ανεβήκαμε ..

Εκεί πάνω έγιναν κατά την διάρκεια του Ιταλοαυστριακου πολέμου μερικές από τις σκληρότερες μάχες όλων των εποχών και αυτές σε υψόμετρα πάνω από 2700 μετρα και διάρκεσαν τουλάχιστον 2.5 χρόνια. Βόλτα στην κορυφή του κόσμου …φωτο ..και κάπου εκεί ακούω τον Κώστα τον Αστραχαν να τραγουδαει το “sitting on the top of the world” των Cream .

Καφεδάκι και χαζολόγημα στον ήλιο στο Rifugio και ….κουβεντούλα !! Πανέμορφα !!

Κοιτάζω τους Δολομίτες που στέκονται αγέρωχοι και απειλητικοί απέναντι μας ..και προσπαθώ να φανταστώ πως θα ήταν να επιβιώνεις εδώ πάνω ..χειμώνα !! Επ’ουδενί δεν μου έβγαινε σαν σκέψη !!!

Κατεβήκαμε με το τελεφερίκ …που πήγαινε ….σφαίρα και ξανακαβαλαμε. Προορισμός η Κορτινα …και μετα …SR 48 προς την λίμνη Misurina .
Στάση στην λίμνη και μετά SP49 και διέλευση μεσα σπο τον εθνικό δρυμό ..προς τον SS51 για Dobbiaco στα σύνορα Ιταλίας – Αυστριας που μας περίμενε το επόμενο χοτελι …

Το κτίριο στην λίμνη του 1899 κατασκευάστηκε σαν θερινό παλάτι του βασιλιά Λεοπόλδου του δευτέρου του Βελγίου . ιστορικό κτίριο προστατευόμενο από τον παγκόσμιο οργανισμό ιστορικών κτηρίων . Απλά απίστευτο !!

Βολευτήκαμε ..και …αφού βγάλαμε τα μοτοράδικα …κάναμε βολτουλα στην λίμνη !!

Δευτέρα 27 Ιουνίου

Εσπρεσακι και πρωινό …φορτώνουμε και αναχωρούμε προς Αυστρία . Το glockner μας περίμενε !!

Αγορά βινιέτας (αυστριακά διόδια) 4.5 ευρω μήπως και μπούμε εθνική οδό και συνεχίζουμε . Σήμερα η ζέστη έκανε την εμφάνιση της προσθέτοντας ταλαιπωρία . 33 βαθμοί …34 …και ενίοτε 35 . Ζορι …

Ανεβαίνουμε από Lienz προς GrossGlockner …πληρώνουμε διόδια ( 19.5 ευρα ) και ανεβαίνουμε προς τον παγετώνα μέσω ενός από τους καλυτέρους δρόμους της Ευρώπης . Κάπου εκεί …ανεβαίνει μαζί μας ..ένα Versys με ελληνικές πινακίδες …

Φτάνοντας στον παγετώνα …υπό απίστευτη ζέστη …βγάζουμε τα κράνη και ο τύπος με το Versys ….αποδεικνύεται …παλιός φίλος από το σχολείο ( είχα να τον δω πάνω από 18-19 χρόνια ) …αγκαλιές φιλιά …και καφεδάκι ..

Απίστευτο …απλά απίστευτο …λέγαμε και ξαναλέγαμε ….συνάντηση μετά από τόσα χρόνια στο glockner ….Ο Βασίλης ήταν σε μια μοναχική βόλτα από Βαλκάνια και πήγαινε προς Μερανο και θα κατεβαινε την Ιταλια .

Χαιρετηθηκαμε και συνεχίσαμε …προς την κορυφή του glockner to Ηochtor στα 2504 μετρα ..

Φωτο στην κορυφή …και κατεβαίνουμε σιγα σιγα το βουνό ( όχι ολοι …χαχαχαχα) .

Εγώ το απολαυσα …μιας και την τελευταία φορά που ήμουν στο glockner ..δεν έβλεπα ουτε την μύτη μου από την βροχή το χιονόνερο και την ομίχλη !!! Και τώρα …είχα …29 βαθμούς …ζέστη και απέραντη ορατότητα …

Αρε Αστραχάν με τα βουντού σας !!! χαχαχααχα

Κατεβαίνουμε το βουνό και στρίβουμε δεξιά στο Zell am Zee στον 311 προς Salzburg .

Η ζέστη δεν παλεύεται πια …35+ και σταματάμε σε ένα βενζινάδικο για να βρέξουμε το κεφάλι μας και να πιούμε νερά …πολλά νερά ….

Κοιταω χάρτη και GPS και βρίσκω λύση . Ένας δασικός δρόμος που μας κάνει …και βουρ από κει ….
Δίπλα στο ποτάμι και μέσα στο δάσος ..ένα απίστευτο στροφιλίκι …και η θερμοκρασία πια στους 26 …ουφ ..ανακούφιση !!

Μετά από καμιά ώρα οδηγικής απόλαυσης ….φτάνουμε στον προορισμό μας !! Hallstatt …και στο δίπλα χωριό του,  ..το OberTraun .

Βολευόμαστε στο παραλίμνιο χοτελι …μπανακι …και στο εστιατόριο που ήταν πάνω στην λίμνη …απολαύσαμε την πρώτη μας Stiegl (μπυρα) μετά από 2 μπουκάλια νερό ….

Για πρώτη μάρα φλερτάραμε σοβαρά με την αφυδάτωση !!!

Απολαύσαμε το δείπνο μας στην λίμνη και μετά …κατεβήκαμε στο Hallstatt για μια βόλτα !!

Τρίτη 28 Ιουνίου

Με την ζέστη πάλι να μας τσακίζει …σηκωθήκαμε χαλαρά και αποφασίσαμε να πάμε στο Berchtesgaden στο Kehlsteinhaus . Ο Λευτέρης μιας και είχε έρθει αποφάσισε να πάει στο Salzburg .

35+ βαθμοί έκαναν την βόλτα δύσκολη και αφού κάναμε μια παράκαμψη μέσα από κάτι χωράφια μιας και οι Γερμανοί έστρωναν άσφαλτο …φτάσαμε με καθυστέρηση ..στο Kehlsteinhaus .

Άλλο ένα μέρος …που είδα με απίστευτο ήλιο και άπειρη ορατότητα …ειπαμε τα Αστραχανο βουντού !!!

Βολτουλα και φωτο !!

Επιστροφή από ένα γερμανικό πάσσακι το Rossfeld (panorama strasse)   …που ήταν τελείως ….μουφα για τα 3.5 ευρακια που είχε ….

Ξαφνικά νοστάλγησα τους Δολομίτες !!!

Επιστροφή στο Hallstatt και συνάντηση με τον Λευτέρη που έλιωσε και αυτός από την ζέστη στο Salzburg .